تخصصی تـرین مرکـز ریست پرینتـر در ایـران

سام پلاس

021-88491348 09132508709 همه روزه به جز روز های تعطیل
از ساعت 9 الی 19

قفل شدن service mode در پرینترهای کانن

در این مطلب به قفل شدن service mode در پرینترهای کانن و وارد نشدن به حالت سرویس مد در پرینتر های کانن می پردازیم.

 

قفل شدن service mode در پرینترهای کانن

قفل شدن service mode در پرینترهای کانن

همانطور که در مقاله ((نحوه ریست کردن پرینترهای سری G کانن)) به آن اشاره شد ، برای ریست پرینترهای جوهرافشان

کانن ، قبل از اجرای برنامه ریست،حتما باید اول دستگاه را به حالت سرویس مد (service mode) ببریم.

 

برای تهیه برنامه ریست پرینتر های کانن روی (( این قسمت )) کلیک نمایید.

:

همانطور که قبلا هم کاملا شرح داده بودیم ، برای وارد شدن به حالت سرویس مد (service mode) باید دستگاه کاملا خاموش باشد.

ابندا همانطور که دستگاه خاموش است

کلید استپ (STOP) را فشار داده و نگه میداریم ، همانطور که نگه داشته ایم کلید پاور

(POWER) را فشار داده و آن هم رو نگه میداریم بعد فقط دستمان رو از روی کلید STOP برداشته و ۵ مرتبه

کلید STOP را پشت سر هم میزنیم و بعد دستمان را از روی کلید POWER هم برمی داریم.

نکته ۱ : توجه کنید که باید ۵ دفعه کلید استپ را فشار دهید، نه یکی بیشتر و نه یکی کمتر

نکته ۲ : این ۵ دفعه باید متناوب پشت سر هم و با طمانینه باشد

 

اگر دستگاه بعد از انجام این کار به حالت سرویس مد (service mode) نرفت ، یعنی اینکه چراغ دستگاه

نارنجی ماند و یا دیوایس جدید روی سیستم شناسایی نشد یعنی اینکه سرویس مد

(service mode) پرینتر شما به دلایلی قفل شده است.

 

راه حل های موجود در صورت قفل شدن سرویس مد (service mode) پرینترهای کانن :

۱-تعویض کامل main board پرینتر

۲-ارسال main board پرینتر برای ما (دفتر سام پلاس) و رفع عیب آن در اسرع وقت

 

در روش ۱ همانطور که مستحضر هستید main board پرینترتان یکی از قطعات اصلی و گران قیمت

دستگاه می باشد و علاوه بر هزینه بسیاز بالایی که برای آن باید بپردازید ، وقت وقت زیادی

رو صرف پیدا کردن این قطعه باید صرف کنید چون این قطعه کمیاب است.

 

در روش ۲ ما برای کاهش هزینه ها و همچنین صرفه جویی در زمان ، این امکان را فراهم آوردیم

تا با ارسال فقط، main board پرینتر خود برای ما (دفتر سام پلاس)در اسرع وقت main board

شما کاملا درست شده و برای شما ارسال می گردد.

 

برای اطلاع از نحوه ارسال و قیمت درست شدن main board پرینترتان می توانید با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹

تماس حاصل نمایید و یا سوال خود را در تلگرام و یا واتس آپ ارسال نمایید.

 

9 دیدگاه برای “قفل شدن service mode در پرینترهای کانن”

  1. copyservice گفت:

    بعد از ارسال برد چقدر طول میکشه که تعمیر بشه و برای ما ارسال کنید آخه مشتری خیلی عجله داره

    • شهریار خانی پور گفت:

      بعد از دریافت برد ، یک روز کاری زمان میبرد که برد شما تعمیر شود و روز بعد برایتان ارسال می گردد

  2. mehran.t203 گفت:

    سلام
    من مین برد رو پنج شنبه خدمتتون ارسال کردم الان امروز بردم رسید و گذاشتم روی دستگاه فقط دمتون گرم که سریع ارسال کردید

  3. bagheriyan65 گفت:

    سلام من مین برد دستگاه رو باز کردم چطوری براتون ارسال کنم ؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      بوسیله تی پاکس ولی حتما حتما قبل از ارسال با دفتر سام پلاس و یا شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹ هماهنگی لازم را انجام دهید .
      با سپاس

  4. esmaeli.type گفت:

    من پرینترم توی سرویس مد نمیره ، می خواستم ببینم میشه مین برد دستگاهم رو بفرستم و علاوه بر رفع این عیب یکاری بکنین که دیگه ریست نخواد

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      این مشکلی که الان به اون برخوردین خرابی مین برد دستگاهتون می باشد و با ارسال مین برد فقط خرابی مین بردتون تعمیر میشه و جدای بحث ریست است
      با سپاس

  5. sohile گفت:

    چطور بفهمیم که سرویس مد پرینترمون قفل شده و نیاز به تعمیر داره ؟؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      دوست عزیز اگه مطلب بالا را دوباره بخونین کامل توضیح داده شده است .
      با سپاس

پاسخی بگذارید

سام پلاسانتقادات و پیشنهاداتدرخواست محصول

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :