قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

تخصصی تـرین مرکـز ریست پرینتـر در ایـران

سام پلاس

021-88831554 همه روزه به جز روز های تعطیل
از ساعت 9 الی 19

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی :

گاها اتفاق افتاده در دستگاه های فتوکپی رومیزی توشیبا سری جدید (از استودیو ۲۰۰۶ به بعد) بعد

از روشن کـردن دستگـاه با پیغـام BIOS MODE* WAIT FIRMWARE UPDATE* مواجه می شوند

و پیغام زیر را روی دستگاه نشان می دهد و دستگاه دیگر هیچ عکس العملی نشـان نمی دهد.

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنگامی که این پیغام به صورت ناگهانی روی دستگاه نمایش داده می شود ،حتی با آپدیت کردن

و ورژن جدید زدن ، دستگاه درست نمی شود و به همین علت تکنسین های فنی و تعمیرکاران

دستگاه به این نتیجه می رسند که باید مین برد دستگاه تعویض شود.

 

این مشکل در این مدل از دستگاه های توشیبا اتفاق می افتد.

e-STUDIO2006/2306/2506/2505
e-STUDIO2007/2307/2507
e-STUDIO2303A/2303AM/2803AM
e-STUDIO2309A/2809A

 

از آنجایی که مین برد دستگاه ، قطعه ای کمیاب و همین طور گرانقیمت است به فکر راه حلی برای این مشکل افتادیم.

 

خوشبختانه با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان سام پلاس توانستیم این مشکل را با کمترین هزینه رفع کنیم.

 

افراد و همکارانی که با این مشکل برخورد کرده اند می توانند با ارسال مین برد دستگاه به دفتر سام پلاس

این مشکل را برای همیشه برای آن مین برد رفع نمایند.

 

کاربران گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال و قیمت ، با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹

از طرق تلگرام و یا واتساپ و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایند.

 

برای ارسال هرگونه نظر، پیشنهاد، نتقاد در مورد این پست می توانید از قسمت پایین متن خود را برای ما ارسال نمایید.

کاربران گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال و قیمت ، با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹

از طرق تلگرام و یا واتساپ و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایند.

21 دیدگاه برای “پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی”

  1. hasannori گفت:

    سلام لطفا هزینه درست کردن برد رو می فرمایین؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      به دلیل اینکه معلوم نیست کاربران محترم چه موقع این پست رو مطالعه می کنند و ممکن است زمان بسیار زیادی از آن گذشته باشد لطفا برای اطلاع از قیمت با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹ و یا دفتر سام پلاس تماس حاصل فرمایید.
      باسپاس

  2. hamedrafezadeh گفت:

    چقدر طول میکشه تا مین بردی که میفرستیم درست بشه؟

  3. alilotfi گفت:

    امروز برد رسید دستم و بستم رو دستگاه و راه افتاد بسیار ممنونم

  4. alifayaz گفت:

    من شهرستانم وقتی دستگاهم این پیغام رو داد حدود یک هفته تعمیرکار دستگاه هی میدومد و میرفت آخرش گفت باید مین دستگاه رو تعویض کنید چون هزینش بالا بود گفتم بهش خبر میدم توی اینترنت که سرچ کردم دیدم شما اینطوری نوشین و به تعمیرکار زنگ زدم و قضیه رو گفتم اون تعمیرکار هم گفت من برات باز میکنم قطعه رو ولی با هزینه خودت بفرس چون درست نمیشه خلاصه امروز بردم رسید دستم و وقتی تعمیرکار اومد و برد رو بست روی دستگاه و دستگاه مثل ساعت کار کرد تعجب کرد. خیلی ازتون ممنونم در ضمن تعمیرکاره شمارتون هم گرفت

  5. copy_service گفت:

    من دستگاه ۲۳۰۳ توشیبام پیغام bois mode firmware update میداد هر تعمیرکاری هم اومد گفت باید مین برد دستگات تعویض بشه ولی دستگام رو آوردم پیش شما دوروزه راش انداختید خیلی خیلی ممنونم از شما خدا خیرتون بده

  6. ghorbani_point گفت:

    من دستگاه توشیبا ۲۵۰۷ دارم الان ارور c430 میده میشه راهنماییم کنید؟؟ ممنونم میشم

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      این خطلا مربوط به قسمت فیوزر (هیتر) دستگاهتون می باشد که ممکن است نیاز به سرویس و یا تعویض قطعه داشته باشد که حتما باید توسط تکنسین مربوطه چک و رفع عیب شود.
      با سپاس

  7. office_machine3300 گفت:

    سلام
    ممنونم که برد دستگاه رو سر موقع درست کردین و ارسال نمودید

  8. sadrasystem گفت:

    سلام من یکی از همکاران شما هستم و دستگاه توشیبا استودیو ۲۰۰۶ دارم که به این مشکل برخورده است.
    من شهرستانم میشه راهنمایی که همینجا اشکالش رو برطرف کنم؟
    ممنون

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      این مشکل که مربوط به مین برد دستگاه می باشد و وقتی برد مشکل دار بشه همیشه یجور مشکلی رو بروز نمیده برای همین مین برد دستگاه رو که ارسال می کنید کارشناسان ما روی برد کاملا ببرسی می نمایند.
      با سپاس

  9. printer20 گفت:

    سلام
    برد دستگاه را به همین آدرسی که توی سایت نوشته ارسال کنم ؟

  10. ansani988_zare گفت:

    سلام
    میشه این مشکل را با نرم افزار از راه دور حلش کنید آخه من تبریزم

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      خیر این مشکل کاملا سخت افزاری هستش و نیاز به قطعه دارد . حتما باید ارسال بشه که که بعد از تعمیر هم چک شود که تمام قسمتهای دیگه برد سالم باشد
      با سپاس

  11. lora.fatemi گفت:

    شما مدل های دیگه دستگاه توشیبا هم کار می کنید و دستگاهم ۴۵۵ توشیباست و ارور cd0f میده میشه راهنماییم کنید

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      یکی از تخصص های ما تعمیر و سرویس و نگهداری دستگاههای کپی توشیبا هست که علاوه بر این کارها در این مدل تعمیرات تخصصی بردهای این مدل از دستگاه ها هم انجام میدیم

      برای رفع این اررور در قسمت خروجی دستگاه ، فک پایینی رولر ها را به انتهای دستگاه ببرید و دستگاه رو خاموش و روشن کنید
      با سپاس

پاسخی بگذارید

سام پلاسانتقادات و پیشنهاداتدرخواست محصول

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :