تخصصی تـرین مرکـز ریست پرینتـر در ایـران

سام پلاس

021-88491348 09132508709 همه روزه به جز روز های تعطیل
از ساعت 9 الی 19

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی :

bios mode estudio 2303a

bios mode estudio 2303a

گاها اتفاق افتاده در دستگاه های فتوکپی رومیزی توشیبا سری جدید (از استودیو ۲۰۰۶ به بعد) بعد از

روشن کـردن دستگـاه با پیغـام BIOS MODE* WAIT FIRMWARE UPDATE* مواجه می شوند.

 

وقتی پیغام زیر را روی دستگاه نشان می دهد ، دستگاه دیگر هیچ عکس العملی نشـان نمی دهد و

عموماً به دلیل نوسان برق ، مشکل در برد اصلی (( Main-board )) دستگاه به وجود می آورد.

 

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

 

پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی

 

 

 

 

 

هنگامی که این پیغام به صورت ناگهانی روی دستگاه نمایش داده می شود ،حتی در این

حالت نمی شود دستگاه را با فلش و فایل مربوط به آن آپدیت کرد و دستگاه درست

نمی شود و به همین علت تکنسین های فنی و تعمیرکاران دستگاه به

این نتیجه می رسند که باید مین برد دستگاه تعویض شود.

 

این مشکل در این مدل از دستگاه های توشیبا اتفاق می افتد.

e-STUDIO2006/2306/2506/2505
e-STUDIO2007/2307/2507
e-STUDIO2303A/2303AM/2803AM
e-STUDIO2309A/2809A

از آنجایی که مین برد دستگاه ، قطعه ای کمیاب و همین طور گران قیمت است به فکر راه حلی برای رفع این مشکل افتادیم.

 

خوشبختانه با تحقیقات و کارهای های انجام شده توسط کارشناسان مجرب سام پلاس

توانستیم این مشکل را با کمترین هزینه و در اسرع وقت ، رفع کنیم.

 

افراد و همکارانی که تهران و یا شهرستان ها با این مشکل برخورد کرده اند می توانند با ارسال

مین برد دستگاه به دفتر سام پلاس و یا در صورت داشتن شرایط لازم ، از راه دور

می توانند این مشکل را برای همیشه برای آن مین برد رفع نمایند.

 

کاربران گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال و قیمت ، با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹

از طرق تلگرام و یا واتساپ و یا تماس تلفنی با دفتر سام پلاس ارتباط برقرار نمایند.

 

برای ارسال هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد در مورد این مطلب می توانید در قسمت پایین ، متن خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

همچنین برای سرویس و یا تعمیر و رفع عیب دستگاه توشیبا استودیو ۲۳۰۳ و ۲۰۰۶ و …

می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۴۹۱۳۴۸ تماس حاصل نمایید.

 

31 دیدگاه برای “پیغام BIOS MODE WAIT FIRMWARE UPDATE در توشیبا رومیزی”

  1. hasannori گفت:

    سلام لطفا هزینه درست کردن برد رو می فرمایین؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      به دلیل اینکه معلوم نیست کاربران محترم چه موقع این پست رو مطالعه می کنند و ممکن است زمان بسیار زیادی از آن گذشته باشد لطفا برای اطلاع از قیمت با شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹ و یا دفتر سام پلاس تماس حاصل فرمایید.
      باسپاس

  2. hamedrafezadeh گفت:

    چقدر طول میکشه تا مین بردی که میفرستیم درست بشه؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      بعد از اینکه به دست ما برسد یک روز کاری زمان میبرد که برد ارسالی شما درست شود و روز بعد ارسال می گردد

  3. alilotfi گفت:

    امروز برد رسید دستم و بستم رو دستگاه و راه افتاد بسیار ممنونم

  4. alifayaz گفت:

    من شهرستانم وقتی دستگاهم این پیغام رو داد حدود یک هفته تعمیرکار دستگاه هی میدومد و میرفت آخرش گفت باید مین دستگاه رو تعویض کنید چون هزینش بالا بود گفتم بهش خبر میدم توی اینترنت که سرچ کردم دیدم شما اینطوری نوشین و به تعمیرکار زنگ زدم و قضیه رو گفتم اون تعمیرکار هم گفت من برات باز میکنم قطعه رو ولی با هزینه خودت بفرس چون درست نمیشه خلاصه امروز بردم رسید دستم و وقتی تعمیرکار اومد و برد رو بست روی دستگاه و دستگاه مثل ساعت کار کرد تعجب کرد. خیلی ازتون ممنونم در ضمن تعمیرکاره شمارتون هم گرفت

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      ممنون که دیدگاه خود را به اشتراک گذاشته اید.
      با سپاس

  5. copy_service گفت:

    من دستگاه ۲۳۰۳ توشیبام پیغام bois mode firmware update میداد هر تعمیرکاری هم اومد گفت باید مین برد دستگات تعویض بشه ولی دستگام رو آوردم پیش شما دوروزه راش انداختید خیلی خیلی ممنونم از شما خدا خیرتون بده

  6. ghorbani_point گفت:

    من دستگاه توشیبا ۲۵۰۷ دارم الان ارور c430 میده میشه راهنماییم کنید؟؟ ممنونم میشم

    • شهریار خانی پور گفت:

      سلام
      این خطلا مربوط به قسمت فیوزر (هیتر) دستگاهتون می باشد که ممکن است نیاز به سرویس و یا تعویض قطعه داشته باشد که حتما باید توسط تکنسین مربوطه چک و رفع عیب شود.
      با سپاس

  7. office_machine3300 گفت:

    سلام
    ممنونم که برد دستگاه رو سر موقع درست کردین و ارسال نمودید

  8. sadrasystem گفت:

    سلام من یکی از همکاران شما هستم و دستگاه توشیبا استودیو ۲۰۰۶ دارم که به این مشکل برخورده است.
    من شهرستانم میشه راهنمایی که همینجا اشکالش رو برطرف کنم؟
    ممنون

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      این مشکل که مربوط به مین برد دستگاه می باشد و وقتی برد مشکل دار بشه همیشه یجور مشکلی رو بروز نمیده برای همین مین برد دستگاه رو که ارسال می کنید کارشناسان ما روی برد کاملا ببرسی می نمایند.
      با سپاس

  9. printer20 گفت:

    سلام
    برد دستگاه را به همین آدرسی که توی سایت نوشته ارسال کنم ؟

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      بله ولی حتما حتما قبل از ارسال با دفتر سام پلاس و یا شماره ۰۹۱۳۲۵۰۸۷۰۹ هماهنگی بفرمایید.

  10. ansani988_zare گفت:

    سلام
    میشه این مشکل را با نرم افزار از راه دور حلش کنید آخه من تبریزم

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      خیر این مشکل کاملا سخت افزاری هستش و نیاز به قطعه دارد . حتما باید ارسال بشه که که بعد از تعمیر هم چک شود که تمام قسمتهای دیگه برد سالم باشد
      با سپاس

  11. lora.fatemi گفت:

    شما مدل های دیگه دستگاه توشیبا هم کار می کنید و دستگاهم ۴۵۵ توشیباست و ارور cd0f میده میشه راهنماییم کنید

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      یکی از تخصص های ما تعمیر و سرویس و نگهداری دستگاههای کپی توشیبا هست که علاوه بر این کارها در این مدل تعمیرات تخصصی بردهای این مدل از دستگاه ها هم انجام میدیم

      برای رفع این اررور در قسمت خروجی دستگاه ، فک پایینی رولر ها را به انتهای دستگاه ببرید و دستگاه رو خاموش و روشن کنید
      با سپاس

  12. […] توشیبا بر (( روی این قسمت )) کلیک […]

  13. laptaban2002 گفت:

    سلام من دستگاه توشیبام یه موقعه هایی پیغام بایاس مود میاد ولی با چند بار خاموش و روشن کردن درست میشد و الان دیگه هر کار نمیکنم تو همین حالت مونده میشه کاریش کرد ؟

  14. fariba67k65 گفت:

    سلام ،وقت بخیر دستگاه ما اِرور دانلود مد ویتینگ رو میده ،یک بار یه تعمیر کار ۴۰۰ گرفت برد تعویض کرد ولی باز همین مشکل رو پیدا کرده ،میشه راهنمایی کنید

    • شهریار خانی پور گفت:

      با سلام
      ما برد رو درست می کنم و تست مینیم و خدممتون ارسال می کنیم و توی این چند سالی که انجام دادیم مورد برگشتی این اررور رو نداشتیم

  15. مودت گفت:

    هزینه اش چقدر میشه ??

  16. رادیان گفت:

    آقا مرسی امروز برد رسید دستمون و تعمیرکار بست روی دستگام و داره کاره میکنه خیلی ممنون راستی تعمیرکاره هم شمارتون رو گرفت خدا خیرتون بده

  17. مهدویان گفت:

    سلام مهندس من مهدویان هستم همکار شهرستان که چندین ساله مزاحمتون میشم والا فقط خواستم تشکر کنم برای این محبتی که کردین و این بردی که براتون فرستادم را با اینکه دستکاری شده بود توسط افراد غیر متخصص دیگه رو وقت گذاشتین و برام درست کردین من از شما کمال تشکر را دارم

  18. هاشمی گفت:

    مهندس خانی پور بنده هاشمی مدیر مدرسه بهادری هستم و از اینکه دستگاه توشیبا ۲۳۰۳ که ارور bios mode میداد را برا مون در اسرع وقت درست کردین کمال تشکر و قدرانی را دارم همین که توی اوج امتحانات باهامون همکاری کردین و واقع سریع مشکلمون رو حل کردین یک دنیا می ارزه

پاسخی بگذارید

*

code

سام پلاسانتقادات و پیشنهاداتدرخواست محصول

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :